ممبر پاپ آپ کانال تلگرام

ممبر پاپ آپ کانال تلگرام از ارسال دعوت نامه های پاپ آپ به کاربران اپلیکیشن های موبایل وقتی بدست می آیند که کاربران با میل و اختیار خود روی پاپ آپ زده ، به کانال تلگرام مورد نظر وارد شده و با مشاهده محتوای آن ، به عضویت کانال درآید.

ممبر پاپ آپ تلگرام

ممبر پاپ آپ کانال تلگرام

افزای ممبر یا اعضای یک کانال به روش ارسال پیام های دعوت نامه به کاربران اپلیکیشن های مختلف است که کاملا اختیاری است.

کیفیت ممبر پاپ آپ چگونه است ؟

بدلیل اینکه کاربران اپلیکیشن های موبایل با یک پیغام دعوتنامه به کانال مورد نظر می آیند این نوع ممبر بسیار با کیفیت است چون با میل و اختیار خود کانال را بررسی کرده و در صورت تمایل عضو آن میشوند.

تبلیغات ممبر پاپ آپ کانال تلگرام

انواع ممبر پاپ آپ تلگرام

ممبر پاپ آپ تلگرام تضمینی :

در این نوع ممبر پاپ آپ ، پیام های تبلیغاتی آنقدر به موبایل صد ها هزار کاربر اپلیکیشن ارسال میشود، تا تعداد خریداری شده شما تأمین شود و کامل گردد.

ممبر پاپ آپ تلگرام ارسالی :

در ممبر پاپ آپ ارسالی ، پیام های تبلیغاتی کانال تلگرام شما به همان تعدادی که سفارش داده اید ارسال میشود و تعداد جذب ممبر تلگرام مشخص نیست.

خرید ممبر پاپ آپ کانال تلگرام

( ممبر های ایرانی، واقعی و اختیاری جذب شده از ارسال پیام های تبلیغاتی پاپ آپ روی گوشی های موبایل )

سرویس ممبر پاپ آپ کانال فعال است و به خوبی کار میکند. مدت انجام این سرویس پس از تعیین ، به ازای هر 1000 ممبر بین 3 تا 24 ساعت میباشد.

ممبر پاپ آپ کانال تلگرام

350,000 تومان

افزودن ممبر تلگرام به صورت ارسال پیام تبلیغاتی پاپ آپ به کاربران اپ های موبایل به کانال تلگرام شما.

سوالات متداول تبلیغات ممبر پاپ آپ تلگرام :

ممبر پاپ آپ کانال چیست؟

اعضایی هستند که وقتی پیام های پاپ آپ بر روی موبایلشان ارسال میشوند، با اختیار خود روی لینک آن زده و وارد کانال میشوند و در صورت علاقه به محتوای کانال به میل خود به عضویت آن کانال در می آیند.

پیام تبلیغاتی پاپ آپ چگونه ما را پیدا می کند؟

پیام های پاپ آپ در واقع دعوت نامه هایی هستند که به کاربران اپلیکیشن های موبایل ارسال میشود. اگر اپلیکیشن های موبایلی که طرف قرارداد ما هستند را نصب کرده باشید حتما این پیام ها را دریافت میکنید.

آیا سفارش ممبر پاپ آپ منجر به خرید میشود؟

ممبر پاپ آپ کانال یکی از بهترین راه های افزایش ممبر و تماس مشتری و فروش کالا و خدمات کانال هاست. بدلیل اختیاری بودن عضویت در کانال ها، این نوع ممبر بازخورد بسیار مناسبی دارد و معمولا مشتریان سفارش خود را تمدید میکنند.

فرق بین ممبر پاپ آپ و ممبر اجباری چیست؟

در ممبر پاپ آپ ، اعضا بصورت اختیاری و با زدن روی لینک پاپ آپ وارد کانال شده و عضو میشوند اما در ممبر اجباری ، اعضا بدون خبر و بی اطلاع عضو کانال میشوند که در هر دو شیوه ، چه ممبر پاپ آپ و چه ممبر اجیاری ، ممبر های عضو شده میتوانند در صورت تمایل به راحتی از کانال خارج شوند.